Fantastiska fördelar med att integrera din växel med ditt CRM-system

Om jag sa till dig att vi vet hur du kan förbättra ditt företags kundbemötande och därmed dess produktivitet, vad skulle du säga då?

Läs vidare så berättar jag hur.

Visst hade det varit underbart att kunna samla allt på ett och samma ställe? Att kunna ringa en kund direkt från ditt CRM-system och att då ha dina anteckningar eller tidigare ärenden framför dig.

Tänk dig om kundkortet från ditt CRM-system eller affärssystem syntes direkt när kunden ringde?

Du kanske vill få statistik i realtid över hur din kundsupport presterar, få rapporter om samtalslängd och kunna styra samtal så rätt frågor kommer till rätt kompetens.

Låter det för bra för att vara sant? Det är det inte.

Det blir vanligare att företag väljer att samla allt på en plats. Genom att integrera din telefonlösning i ditt CRM-system kan du som företag effektivisera din telefoni genom snabbare kundhantering, ett personligare bemötande och fler avklarade ärenden. Genom att ha allt på samma ställe undviker du dessutom eventuellt dubbelarbete.

Du kan få en identifiering med CRM-popup och därmed se viktig information om kunden, redan innan du svarat. Därmed får kunden ett proffsigt bemötande och hanteringen av ärendet kan gå fortare. Du kan även ändra funktionen till att visa kundkort från affärssystem eller ärendesystem om du hellre vill det.

Har vi väckt ditt intresse för en CRM-integrerad företagstelefoni? Kontakta oss så kommer vi gärna ut och berättar mer.

 

2 responses to “Fantastiska fördelar med att integrera din växel med ditt CRM-system

  1. Hej
    Vi är ett konsultföretag med 2 delägare.
    Vi behöver ett enkelt CRM system för hantera ca 200-300 prospekt/kunder.
    Vi önskar att kunna koppla så vi kan ringa direkt från kundkorten.

    Har ni lösningen för oss?

    Ulf Wibåge

    1. Hej Ulf. Vår lösning, Who’s calling, kan hjälpa er med de funktionerna du söker. Dock så säljer vi bara själva integrationen och telefonitjänsten. CRM-systemen är tyvärr inget vi tillhandahåller, men vi sköter själva kopplingen mellan CRMet och telefonin. På vår sida om Who’s Calling kan du se en lista med loggor på CRM-system som vi idag kan integrera med. Vi kan även kika på möjligheterna att integrera med andra CRM-system. Dock beslutas detta efter lite närmare diskussion gällande vilket system och vilka funktioner man vill ha. Du är varmt välkommen att ringa till oss för vidare information. Du når oss på 010-410 50 00.

      Läs mer om Who’s Calling här:
      https://www.dstny.se/foretagstelefoni/kringtjanster/whos-calling/

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Låt oss kontakta dig

Våra kompetenta säljare hör gärna av sig till dig och hjälper till med just dina utmaningar eller ring till 08-120 100 00 för att prata med en rådgivare direkt.