https://www.dstny.se/app/uploads/kristian-ek.jpg

Vår OPEN MIND:ER Kristian Ek

Namn: Kristian Ek
Smeknamn: Eken, Krille.
Roll: Senior Service Manager

4 snabba

  1. Teams eller Slack? Teams
  2. Matlåda eller lunch ute? Lunch ute
  3. Skidsemester eller solsemester? Solsemester i skuggan 🙂
  4. Telefon eller chatt? Telefon

Rollen och Dstny

  1. Vad gör du i din roll? Har nyligen lanserat Service manager tjänsten där huvudsyftet är att nå 100%ig kundnöjdhet genom ett uppskapat koncept för våra storkunder dit tjänsten främst riktar sig mot. Håller även på att ta fram ett liknande koncept till våra ÅF som snart kommer vara klart.
  2. Hur ser din arbetsdag ut? Just nu är det lite splittrat, Arbetar med våra befintliga kunder som tecknat Service manager, Pratar med nya potentiella kunder och beskriver tjänsten. Just nu sitter jag även tillsammans med vår ÅF support och tar fram och sätter ihop utbildningar riktade till våra återförsäljare som senare även kommer att ingå i vår E- learning plattform så att dessa kan nå en högre teknisk förståelse för telefoni plattformen. Har även daglig kontakt med diverse återförsäljare för att bolla frågor.
  3. Varför började du jobba på Dstny? Sökte nya utmaningar och tyckte tjänsten som jag blev erbjuden var väldigt intressant.
  4. Hur är det att vara ny på Dstny? Man kände sig väldigt välkommen (fastän jag kom in mitt i pandemin och det var väldigt tomt på kontoret)
  5. Hur såg din första dag ut på Dstny? Första dagen var bara att sätta tänderna i onboarding processen.
  6. Vad ser du mest fram emot i vinter? Att få klart allt arbete med Service Manager samt ÅF delarna och få detta att flyta på ett bra sätt.
  7. Vad driver dig mest i arbetsdagen? Jag älskar att prata och interagera med kollegor / kunder / ÅF, att vara den person som gör deras arbete enkelt.
  8. Favoritkollega? Det går inte att välja ut någon enskild men jag kommer alltid ha ett gott öga till de kollegor jag arbetade med på min tidigare arbetsplats som nu är här på Dstny Jonas, Linda,Pierre och Johannes.

Vill du veta mer om tjänsten Service Manager? Läs Kristians blogg om vad tjänsten innebär!