Information för dig som tidigare var Hudson kund

Välkommen till Dstny! Här finner du som tidigare var Hudsonkund av växeltjänster, svarsservice och hårdvaror, information om Dstny och vad som gäller kring förändringen. Dstny är glada över att välkomna er som kunder och vi hoppas att sidan ger er svar på det ni undrar över.

Dstny tar över från Hudson

Dstny tar över från Hudson

Den X april tar Destiny Sweden AB (Dstny) över en del av kundbasen för telefonitjänster i molnet från Hudson. Dstny är en ledande leverantör av molnbaserade affärskommunikationslösningar inom branschen och levererar skräddarsydda telefoni- och växeltjänster baserade på affärsbehov. Läs Dstnys pressrelease här.

Vad betyder detta för dig som kund och användare?
Avtalet med Hudson, med tillhörande teknisk lösning, kommer att fortsätta utan några betydande förändringar. Er lösning kommer att fungera på precis samma sätt som tidigare och du kommer att känna igen dig i applikationerna även efter X/X. Du behöver inte ta någon vidare action just nu. Du som hade tjänsten svarsservice kommer det även att fortsätta på samma sätt som tidigare, men faktureras av Dstny istället.

 

FAQ

Var vänder jag mig för support?

Slutkunder
Dstny tar över supporten för slutkunderna från och med 1 april vilket innebär att de ska kontakta Dstny på 010-410 50 00 eller
support@dstny.se för att få hjälp med ärenden eller frågor. Service är hjärtat i Dstnys verksamhet och det går även att chatta direkt med våra agenter här.

Partner
Skulle du som partner ha några frågor eller ärenden kan du kontakta oss på 010-410 50 30 eller pbs@dstny.se för att få hjälp.  

Vilket bolag fakturerar oss?

Dstny tar över faktureringen från och med 1 april 2023, första fakturan skickas i början av april och vi ber er att i samband med det uppdatera ert leverantörsregister. Dstny använder sig idag av Svea Banks fakturaservice. Distribution och betalning av fakturor sker därför direkt till Svea.

Bankgiro till Svea: 393-7588

All betalningsinformation kommer att finnas på fakturan ni erhåller.
Vid frågor gällande faktureringen, vänligen kontakta oss på faktura@dstny.se eller ring på 010-410 50 20 (vardagar 9-12)

Behöver jag göra något med min nuvarande växel- och mobilapp?

Nej, vi informerar om det eventuellt kommer att behövas.

Vi fyller på med information allteftersom projektet fortlöper.

Räkna ut ditt pris