Mitel Bordstelefoner 68-serien och 69-serien Här hittar du ett produktblad som sammanställer alla Mitels mest populära bordstelefoner: 6863, 6865, 6867, 6869, 6873, 6920, 6930 och 6940
Snom bordstelefoner D3-serien och D7-serien Här hittar du en produkt-PDF med information gällande Snoms D3-serie och D7-serie.
Service Manager PDF En Service Manager sköter utbildning, förvaltning och utveckling av tjänsten under hela avtalsperioden. Du som kund är alltid i fokus för att säkerställa högsta möjliga kundnöjdhet.
Slack Telephony PDF Här hittar du produktbladet för Dstnys integration med Slack. Med Slack Telephony kan du se linjestatus och hänvisningar direkt i Slack. Du kan dessutom skicka SMS och ringa upp kontakter från din företagsväxel samt externa kontakter, direkt från gränssnittet.
Produktmapp - alla tjänster Här hittar du en sammanställning av Dstnys ALLA produkter, allt från vår core-tjänst till tilläggspaket och add-ons.
Röstprompt Röstpromptar är ofta det första kunden nås utav när de kontaktar ett företag via telefon. Automatiska röstmeddelanden har blivit en viktig del av att bemöta kunden på ett både effektivt och proffsigt sätt. Dessutom hjälper promptarna kunden att ta sig vidare i växeln till rätt avdelning eller person. Vi på Dstny erbjuder yrkesmässig inläsning av röstpromptar där vi spelar in enligt de manus ni önskar.
Call Recording Call recording, en användarvänlig samtalsinspelning som fungerar både på fasta och mobila nummer med en intuitiv portal där samtalen lagras för enkel hantering.
Telefonistplats Pro Telefonistplats pro, en avancerad funktion i Dstny Softphone, hjälper agenten att på ett enkelt och effektivt sätt hantera samtal direkt i sin PC. Gränssnittet är skapat för att ge användaren en tydlig överblick av alla samtalsaktiviteter och en överskådlig lista över de samtal som står i kö.
Teams Telephony PDF Integrera Microsoft Teams med Dstnys fullfjädrade telefoni- och växellösning, som låter ert företag använda Teams att ringa med samtidigt som ni fortsätter chatta, dela dokument m.m. som tidigare i Teams.
Tilläggspaket Dstny Workspace PDF Samarbeta effektivt i interna och externa projekt. Långt ifrån alla möten idag är fysiska och företag behöver effektiva samarbetsverktyg samt möjlighet till distansmöten.
Tilläggspaket Dstny Customer Service PDF Ge era kunder service i världsklass. Med rätt verktyg kan du ge dina medarbetare den motivation och de förutsättningar som krävs för att ta er service till nästa nivå.
Tilläggspaket Dstny Analytics PDF I tilläggspaketet Dstny Analytics får du statistik, rapporter och nyckeltal i realtid.
Virtual Phone Q Virtual Phone Q ger era kunder valmöjligheten att låta en bot hålla deras plats i telefonkön och istället bli tillbakaringda på en förutbestämd tid.
SMS API - Skapa snabb och effektiv kommunikation via sms Använd SMS när ordern är inne, paketet står utanför dörren eller för att kommunicera ett budskap med flera personer samtidigt.
Verifiering Mobilt BankID - Få stenkoll på vem du pratar med! Säkerställ att personen som ringer in verkligen är den de uppger sig för att vara, för säker hantering av information och beställningar.
Wallboard - full kontroll på alla era svarsgrupper och agenter Med Wallboard kan ni bland annat se vilka som är lediga eller inloggade, antal samtal i kö, senaste kötid, medelkötid och hur många missade samtal ni har.
Web Callback - Få kontakt med potentiella kunder i realtid Vår tjänst, Web Callback, hjälper befintliga och nya kunder att få kontakt med er på ett bekvämt sätt.
Dstny Softphone Du kanske sitter vid en dator och jobbar? Förvandla datorn till en telefon, softphone, och få en enkel allt-i-ett-lösning med bra ljudkvalitet. Läs produktbladet här.
Dstny Mobil (mobil växel) Med företagsväxeln i mobilen har du alltid tillgång till växeln – var du än befinner dig.
AD-koppling - håller alltid växeln uppdaterad Minska hanteringstider och se till att växeln alltid är uppdaterad med rätt information.
Checklista anknytningsfunktioner Vilken anknytning passar dig? Här är en överskådlig sammanställning över egenskaperna hos respektive anknytning.
Contact center - garanterar nöjda kunder Vårt Contact Center gör det betydligt enklare att ge kunderna vad de vill ha, lösa ärenden snabbare och ge ett proffsigare intryck.
Who's Calling – bättre koll och fler möjligheter Med Who's Calling kopplar vi ihop er befintliga CRM-lösning med vår växel. Integrationen hjälper er att höja servicegraden och förenklar det dagliga arbetet.
Kalenderkoppling - alltid rätt hänvisning Genom ett enkelt handgrepp vid bokningar i kalendern eller mobilen kan du styra och planera din tillgänglighet i telefonväxeln.
MiTeam - för vassare internkommunikation med MiTeam MiTeam ger dig flera funktioner och en bättre upplevelse i din softphone och Dstny-app.
Reports - skapa din drömrapport på ett enkelt sätt Dstny Reports låter dig analysera och följa upp företagets kommunikationsmönster via ett enkelt och kraftfullt gränssnitt.
Samtalshistorik API - skräddarsy och automatisera hämtad samtalsdata Tjänsten låter kunder som vill hantera sin samtalshistorik i ett eget system anropa Dstnys API för att hämta samtalsdata för hela organisationen.
Gemensam telefonbok - tillgång till all information Information om de egna användarna på företaget är ofta en av företagets viktigaste tillgångar. Dstnys Gemensam telefonbok ger er den information ni behöver.
Svarsservice - när du inte hinner eller kan svara själv Om det är många som ringer, telefonisten är sjuk eller företaget är på utbildning är det bra att kunna ta till vår prisvinnande växelservice.
Telefonkonferens - boka konferensen snabbt och enkelt Använd mobilapp, webben eller din softphone för att bjuda in interna och externa deltagare med några få knapptryckningar. Vår lösning är extremt enkel och väldigt miljövänlig.
TeleQ Callback - effektiv kundservice och nöjdare kunder TeleQ skapar rätt förutsättningar för att ge kunden ett professionellt bemötande.
Utländska nummer - global samverkan inom företaget Med tjänsten Utländska nummer kan du låta medarbetare världen över samverka i en gemensam telefonilösning, fullt integrerad med lokala mobil- och fasttelefonnummer i respektive land.
Wallboard Plus - full kontroll på alla era svarsgrupper och agenter. Med Wallboard Plus kan du visa statistik i realtid över bland annat antal samtal i kö, senaste kötid, medeltid och hur många missade eller tappade samtal ni har.