Hoppa till innehåll
  • Det finns inga förslag eftersom sökfältet är tomt.

Dstny Copilot & Assistant - Partner portal

Logga in på din Partnerportal för att se kontouppgifter och status för dina kunder i Dstnys AI-produkter Dstny Copilot, Meeting & Call Assistant. Här kan du även hantera kontrakt och skapa nya avtal, direkt i gränssnittet.

Om du inte har tillgång till portalen, kontakta din partneransvarig eller Dstny support.
Tillgång till portal gäller endast för service & totalpartner.

Sök efter konton

Hitta specifika konton genom att använda sök- och filterfunktionerna under Accounts. Skriv in nyckelord i sökfältet för att begränsa listan. Använd filter som Aktiv eller Inaktiv för att snabbare hitta rätt konton.


Kundkonton

Klicka på ett kundnamn i listan för att visa detaljerad information. Detta öppnar en översikt med fullständig kontoinformation.

För att hantera kontrakt, klicka på knappen Contracts bredvid kundens namn. Här kan du skapa nya kontrakt eller visa befintliga.

I listan visas även:

  • Antal användare per kund
  • Aktiveringsdatum
  • Status (aktiv eller inaktiv)


Kontouppgifter

Visa kontodetaljer

Genom att välja ett konto i listan visas detaljer i vyn Account Management. Här ser du:

  • Status på kontot
  • Språkinställningar
  • Om Conversation Intelligence (Copilot licens) och AI Assistant är aktiverade

Detta ger en komplett överblick av kontots konfiguration.

Licenstilldelning och användning

För att tilldela licenser till användare måste ett giltigt kontrakt finnas. Licenser krävs för att användare ska kunna använda tjänsten.

OBS! Utan giltiga licenser kommer användarna inte att kunna använda tjänsten.

Licenser och kontrakt skapar Dstny åt er och era kunder.

Hantera användare

För att hantera användare klickar du på menyn Users

Klicka på de tre prickarna för att hantera en specifik användare.

Du kan

  • Skicka mail för att återställa lösenord
  • Skicka välkomstmail
  • Avaktivera användare
  • Ta bort användare
  • Logga in på användare för att t.ex felsöka