Hoppa till innehåll
  • Det finns inga förslag eftersom sökfältet är tomt.

Release Notes - Copilot & Assistants (26 november 2025)

Vi har fokuserat på att förbättra effektiviteten i våra CRM-integrationer, stärka analyskapaciteten i Copilot Dashboard samt förenkla hanteringen i Partnerportalen. Alla uppdateringar för CRM gäller för Dstny Copilot, Meeting Assistant, Call Assistant och Live Meeting Assistant. Uppdateringarna för Insights och Playbook gäller för Dstny Copilot.

Dynamics 365

Det är nu möjligt att pusha summeringar från samtal direkt mot kontaktkort, mappat mot telefonnummer.

Upsales

  • Summeringar från samtal kan nu pushas till kontaktkort.

  • Det är även möjligt att pusha summeringar mot aktiviteter (inklusive summeringar från video- och livemöten).

  • Matchning sker mot e-postadress och telefonnummer.

  • Dessutom kan ni nu importera affärsstatusar (Deals) till Insights (Copilot endast).

Pipedrive

  • Summeringar från samtal kan nu pushas till kontaktkort.

  • Det är även möjligt att pusha summeringar mot aktiviteter (inklusive summeringar från video- och livemöten).

  • Matchning sker mot e-postadress och telefonnummer.

  • Dessutom kan ni nu importera affärsstatusar (Deals) till Insights (Copilot endast).


📊 Uppdateringar av Insights

Förfinad UX/UI-design

Vår Insights-sektion har fått en omfattande uppdatering! Vi har förbättrat gränssnittet, uppdaterat designen och optimerat prestandan för en snabbare och mer intuitiv analys av era nyckeltal.

Ny funktion: Playbook Data Selector

En ny och kraftfull funktion som gör det möjligt att välja exakt vilken Playbooks-data som ska visas – vilket ger er större kontroll över prestandaanalysen i er dashboard.


💬 Övriga uppdateringar

Konversationslistan (Conversation List Select Box)

Det finns nu en checkruta för varje konversation som gör det enklare att filtrera eller gruppera konversationer, och välja exakt vilka ni vill inkludera när ni ställer frågor till AI Chat.


🛠️ Buggfixar

Meeting Assistant-anslutningsproblem

Vi har åtgärdat ett backend-fel som i vissa fall hindrade Meeting Assistant (tidigare AI Assistant) från att ansluta till möten.


Uppdateringar av Partnerportalen

Schemaläggning av aktiveringsmejl

Vi har uppdaterat tidpunkten för aktiveringsmejl för att bättre stämma överens med avtalets startdatum:

  • Inga omedelbara kontobekräftelsemejl skickas vid avtalstecknande eller uppsättning av ny kund.

  • Aktiveringsmejl skickas via ett schemalagt e-postmeddelande kl. 06.00 på avtalets faktiska startdatum, vilket möjliggör inloggning först då.

  • Det finns även möjlighet att manuellt skicka aktiveringsmejl till alla användare samtidigt.

Förbättringar i User Management

Det är nu möjligt att ladda upp en CSV-fil för att skapa nya användare i bulk.

Filen kan innehålla följande fält:

Email, First Name, Last Name, Phone, Extension ID (vid integration), Team och Role.


Vi förväntar oss att dessa förbättringar hjälper er och era kunder att arbeta ännu mer effektivt.

De nya funktionerna blir tillgängliga från och med morgonen den 26 november.