Dstny Support
Ibland behövs lite extra stöd. Då finns vår support alltid redo att hjälpa dig. Vi har öppet kl. 8-17 på vardagar och vid kritiska incidenter är vår jour tillgänglig dygnet runt - även helgdagar. Tveka inte att höra av dig till oss om du behöver hjälp!

Help Center
I Dstnys Help Center hittar du svaren på dina frågor och massvis med information som kan hjälpa dig att maximera våra verktyg. Vårt Help Center är skapat för att du som kund ska kunna hitta just den information du söker, snabbt och enkelt.

MyAdmin
Gillar du att lösa saker själv, när det passar dig? I vår egen self-serviceportal kan du administrera följande:
- Lägga till, ändra eller ta bort användare
- Sätta upp svarsgrupper och knappvalsmenyer - Skapa upp, ändra och ta bort mobilabonnemang
- Hämta PIN- och PUK-kod
- Skicka konfigurations-sms
- Se dataförbrukning och mycket mer
Notera att du behöver vara admin för att nå portalen och du loggar in med dina växeluppgifter.

Customer Success
Utöver vår tekniska support har vi på Dstny dessutom ett helt team produktexperter, vars uppgift är att hjälpa dig som kund att lyckas nå dina mål och maximera nyttan av våra tjänster. Så har du större frågor, känner att du skulle vilja ha lite hjälp att skruva på din uppsättning, kika närmre på din statistik eller bara få lite tips & trix? Ja, då klickar du på knappen nedan för att enkelt boka ett möte med en kollega i vår kunniga Customer Success-team.