Dstny Faktura

Här hittar du information om Dstnys fakturor. Denna information uppdateras löpande.

Hittar du inte svar på din fråga, vänligen kontakta oss:
faktura@dstny.se
010-410 50 20 (vardagar kl 09-12)

Vanliga frågor om Dstnys Fakturor

Fakturor och fakturaspecifikationer finns tillgängliga för dig med administratörsrättigheter i vår Self Service-portal, MyAdmin. Vad är MyAdmin?

Logga in på MyAdmin och gå till Fakturor. Där kan du se alla fakturor samt ladda ner fakturaspecifikationen som PDF.

Betalning görs till Svea Ekonomi AB enligt instruktion på fakturan.

Plusgiro: 4168101-6
Bankgiro: 393-7588

IBAN: SE10 9500 0099 6042 4168 1016
SWIFT/BIC: NDEASESS

För att kunna logga in på MyAdmin måste du vara administratör för er företagsväxel. Om du inte har de rättigheterna så kan den eller de, som redan idag är administratör i er organisation, göra dig till administratör direkt i MyAdmin.

Er administratör kan surfa in på MyAdmin, välj fliken Användare, klicka på ikonen för att redigera användare (till höger), bocka sedan i valet Administratör. Klicka sedan på Spara.

Nu kan du, som är administratör över er växel, ladda ner fakturaspecifikationen som en PDF från vår Self Service-portal, MyAdmin.

  1. Logga in på admin.dstny.se.
  2. Välj Fakturor, i menyfältet till vänster.
  3. Klicka på åtgärdsikonen, bredvid den faktura som du vill hämta din specifikation på.
  4. Klicka sedan på PDF-ikonen i övre högra hörn. 

Vi kan idag endast leverera e-fakturor via PEPPOL BIS Billing 3 (Invoice) men på grund av Peppols kravställning kan vi tyvärr inte leverera en mer specificerad faktura.

Fakturan kommer endast innehålla tre produktgrupper; Mobiltelefoni, Fast Telefoni och/eller Växeltjänster.

Om ni vill ha en mer specificerad faktura, som tydliggör era tjänster kan ni välja att ändra distributionssätt till epost, det gör ni enklast genom att maila faktura@dstny.se.

Våra fakturor består av fasta avgifter i förskott och trafikkostnader i efterskott, i enlighet med Dstnys allmänna villkor.

Vilken period fakturan avser ser ni i övre delen av fakturan samt överst på fakturaspecifikationen. Om belopp avviker så kan detta bero på att avgifter avser en kortare eller längre period än 1 månad.

Kontrollera detta på fakturan och/eller fakturaspecifikationen.