MyDstny Omnichannel

Administrera och kommunicera i ett och samma gränssnitt.
Allt i ett och samma gränssnitt

Allt i ett och samma gränssnitt

Välkommen till framtidens kommunikation! I och med lanseringen av vår nya plattform MyDstny öppnar vi dörren till en innovativ och smidig kommunikationslösning. MyDstny kommer att fungera som en samlingspunkt för många av de tjänster och funktioner som Dstny har att erbjuda, allt i ett och samma gränssnitt:

Systemet är helt webbaserat och flexibelt – det spelar ingen roll var ni sitter geografiskt eller vilken plattform, operativsystem eller telefonoperatör ni har. Öka och minska antalet handläggare efter behov och betala bara för det ni faktiskt använder. Koppla på funktioner allt eftersom ni växer in i lösningen och allokera om resurserna utifrån era behov.

Upplev Mydstny Omnichannel redan idag – testa utan bindningstid eller avgifter. Ta del av erbjudandet genom att kontakta oss:

Varför MyDstny Omnichannel?

Effektiv kundinteraktion

Det blir allt vanligare idag att kunder hör av sig till företag direkt på sociala medier. MyDstny Omnichannel förenklar kundinteraktionen genom att samla era kanaler på en och samma plats i Digitala kanaler-vyn. Ni kan hantera ärenden snabbare, stärka er närvaro på sociala medier och öka kundnöjdheten.

Dygnet runt-support

Avlasta er personal och spara tid med vår Chatbot. Den är utformad för att svara på vanliga frågor och ärenden, vilket frigör tid och resurser. Detta ger er möjligheten att leverera snabb och konsistent support till era kunder, även under nätter och helger.

Smidig hybrid-lösning

MyDstny Omnichannel erbjuder enkel och flexibel kommunikation via webben med vår Webphone. Ni når era kunder snabbt från alla enheter, vart ni än befinner er – det enda som behövs är en webbläsare. Perfekt för hybridarbete!

Webphone

Webphone

I MyDstny finns vår Webphone, en helt webbaserad Softphone. Det gör att du kan ringa och ta emot samtal från kollegor och externt, direkt i webbläsaren. Det är vår molnbaserade växel som utgör grunden. Den är dessutom operatörsoberoende, vilket gör att du inte behöver begränsa dig på något vis.

Se vår demofilm

Vill du se hur MyDstny Omnichannel funkar? Fyll i formuläret för att få tillgång till vår demofilm!

Digitala kanaler

Digitala kanaler

Du kan integrera dina digitala kanaler och sociala medier, som Instagram och Facebook, rätt in i MyDstny, vilket gör att inkommande chattar från dina kunder hamnar här i ett och samma flöde. Det förenklar ärendehanteringen, sparar tid och minskar administration för ditt supportteam, och ni ser samtidigt till att ni aldrig missar något meddelande. Uppdatera ditt kundservice-system idag!

Chatbot

Chatbot

Med hjälp av vår bot kan man finnas tillgänglig dygnet runt och ge kunden service direkt, samtidigt som man håller nere personalkostnaderna. Det innebär att du kan låta Dstny Chatbot, vår digitala chatbot för företag, ta över och svara på meddelanden i era digitala kanaler och på er hemsida, om ni till exempel får många liknande frågor. På så vis kan ni frigöra tid som ni kan lägga på mervärdesuppgifter istället. Du lägger in förprogrammerade svar åt boten i adminvyn, och kan sedan välja att övervaka konversationerna i MyDstny om du vill försäkra dig om att kunden får bästa möjliga service. Skaffa chatbot och ta ditt svarssystem till nästa nivå!

Vanliga frågor om MyDstny Omnichannel

Är MyDstny operatörsoberoende?

Ja, precis som med Dstnys andra tjänster kan du ha vilken operatör du vill.

Vad innebär Omnichannel?

Omnichannel kommer från det latinska ordet ”omni”, som betyder alla. Det innebär att du har alla dina kanaler integrerade i ett och samma gränssnitt. Alla kanaler är uppkopplade, fungerar på ett konsekvent sätt och hela kundsupportteamet har tillgång till samma kundinformation i realtid, vilket gör att de kan leverera kontextuell och konsekvent service.

I Dstnys fall innebär Omnichannel att du har aktiverat flera funktioner i vår plattform MyDstny, som till exempel Digitala kanaler, vilket gör plattformen till en omnikanalslösning.

Kan jag ringa från MyDstny utan att ladda ner någon applikation?

Ja, som kund hos Dstny loggar du in med din användare på my.dstny.se och kan då ringa och ta emot samtal var du än är, så länge du har en webbläsare.

Vilka digitala kanaler kan jag välja att integrera med MyDstny Omnichannel?

Du kan integrera Instagram, Facebook och eventuell chatt på din hemsida.

Går MyDstny att integrera med Teams?

Ja, med våra tjänster Teams Connect Telefoni eller Teams Connect kan kollegor från flera applikationer se varandras närvaro och status samt samarbeta i samma svarsgrupper. De användare som behöver/vill arbeta och hantera sina samtal i Teams kan göra det samtidigt som de användare som behöver/vill jobba i MyDstny kan göra det och samtidigt se status och närvaro.

Vad är skillnad mellan MyDstny och Dstny Contact Center?

Med MyDstny samlar vi fler och fler funktioner för alla användare hos Dstny i en enda plattform. Ett av våra nyaste tillskott är Omnichannel som gör MyDstny till ett bra första steg för kunder som vill vara kontaktbara på flera kanaler samtidigt och få in alla chattar i en gemensam inbox. Har ni behov av fler integrationer och kontaktytor för ärendehantering kan det vara lämpligare att istället skaffa vår contact center-lösning, Dstny Contact Center. Den finns dock inte i MyDstny-plattformen.

Kontakta oss så ser vi över era behov för att hitta rätt lösning för just er. 

Vilka möjligheter till design har jag för webbchatt och MyDstny Omnichannel?

Du kan välja ikon eller logga, ändra banner och sätta färgschema, ändra texter och sätta egen CSS.

Ingår det någon installationshjälp när man köper MyDstny Omnichannel? 

Ja, en kort introduktion till Omnichannel ingår, där grunderna för installation visas.

Vilka webbläsare fungerar plattformen MyDstny i?

Chrome 90.0.4430, Firefox 74, Chromium-based (Brave) eller högre versioner.

Låt oss kontakta dig

Våra kompetenta säljare hör gärna av sig till dig och hjälper till med just dina utmaningar eller ring till 010-410 51 30 för att prata med en rådgivare direkt.