MyDstny

Administrera och kommunicera i ett och samma gränssnitt – MyDstny.
Allt i ett och samma gränssnitt

Allt i ett och samma gränssnitt

I framtiden är MyDstny ett omnichannelverktyg där du kan komma åt mycket av det som Dstny har att erbjuda i ett och samma gränssnitt:

  • Webphone
  • Chatbot
  • Chatt och fildelning
  • Användarportal

Systemet är helt webbaserat och flexibelt – det spelar ingen roll var ni sitter geografiskt eller vilken plattform, operativsystem eller telefonoperatör ni har. Öka och minska antalet handläggare efter behov och betala bara för det ni faktiskt använder. Koppla på funktioner allt eftersom ni växer in i lösningen och allokera om resurserna utifrån era behov.

Ny funktionalitet kommer att adderas löpande under 2023 – först ut är vår webphone.

Webphone

Webphone

I MyDstny finns en webbaserad softphone, en så kallad webphone. Fördelarna med att ha en webphone är följande:

  • Du behöver ingen app, utan ring direkt i din webbläsare
  • Du kan logga in på växeln från vilken enhet som helst
  • Du har alltid den senaste versionen, helt automatiskt

Dessa är minimumkrav för vår webphone:

  • PC: Windows 7 (kommer inte att uppdateras efter 15 januari 2023)
  • Mac: OS X 10.11 El Capitan
  • Google Chrome 90.0.4430
  • Firefox 74

Se vår demofilm

Vill du se vår webphone in action? Vår Partner Account Manager Lars Johansson visar upp den i denna demofilm. Fyll i formuläret för att få tillgång!

Fler uppdateringar kommer

Fler uppdateringar kommer

Eftersom MyDstny kommer att få fler funktioner under 2023 kommer denna sida att uppdateras löpande – håll utkik!

Låt oss kontakta dig

Våra kompetenta säljare hör gärna av sig till dig och hjälper till med just dina utmaningar eller ring till 08-120 100 00 för att prata med en rådgivare direkt.