Kontakta oss
Kontakta oss så hjälper vi dig vidare.
Är du redan kund hos oss och behöver support?
I MySoluno, Dstnys egen self-serviceportal, kan du som administratör logga in och hantera er företagsväxel själv, på den tid som passar dig.
Kom i kontakt med oss

STOCKHOLM
Besöksadress: Lumaparksvägen 9, 120 31 Stockholm
Växel: 010-410 50 00
E-post: info@dstny.se

GÖTEBORG
Besöksadress: Fabriksgatan 7, 412 50 Göteborg
Växel: 010-410 50 00
E-post: info@dstny.se

ROTTERDAM
Besöksadress: Schaardijk 372
2909 LA Capelle aan den IJssel
Växel: +3188 – 00 372 37
E-post: info@callhosted.nl

Fakturering
Destiny Sweden AB
Fack 1197
FE 779, 751 75 Uppsala
Sweden

Mailadress fakturering
efakt.soluno@devo.se
OBS enbart mail för automatisk inläsning av fakturor. Ej frågor kring fakturering.
Vanliga frågor och svar
Läs om vad andra har ställt för frågor på vår FAQ
Kontaktadresser för befintliga kunder och leverantörer

Support
För hjälp med konfiguration, felanmälningar och förändringar av tjänster/abonnemang
support@dstny.se

Avslut
Vill du säga upp ditt avtal med Dstny? Skicka en signerad uppsägningsblankett till
avslut@dstny.se
Återförsäljare
Är du återförsäljare till oss på Dstny? Då kan du kontakta din partneransvarige för frågor. Vill du bli återförsäljare så kan du läsa mer om vårt erbjudande här:
Kontakta oss på Dstny
Vi på Dstny är experter på telefoni för företag och vi hjälper dig mer än gärna om du har frågor. Oavsett om du har funderingar kring dina befintliga tjänster, frågor inför en leverans av en ny tjänst, frågor om fakturering eller allmänna frågor så är vi redo att hjälpa dig. Vi gör allt vi kan för att din företagstelefoni fungerar felfritt och att du ska få en service i världsklass. Tveka aldrig att kontakta oss!
Du når oss på 010-410 50 00 eller på support@dstny.se.

Dstnys self-serviceportal - MyDstny
Vi på Dstny har skapat en användarvänlig self-serviceportal för dig som gillar att lösa saker när det passar dig. I MyDstny kan du som är administratör för er företagsväxel gå in och sköta ärenden själv, snabbt och enkelt. Du kan göra en mängd saker i MyDstny. Exempelvis så kan du sätta upp svarsgrupper och knappvalsmenyer. Du kan ändra, ta bort och skapa upp nya mobilabonnemang. Du kan hämta Pin- och PUK-kod, skicka konfigurations-sms, se dataförbrukning och mycket mer.
Portalen hittar du på www.mydstny.se och du loggar in med dina växeluppgifter. Notera att du behöver vara admin för att nå portalen.