Kundinteraktion

Ge dina kunder bästa möjliga upplevelse och stick ut bland konkurrenterna.

Förbättra dina kunders upplevelse

På en konsoliderad marknad blir kundupplevelsen och kundservicen allt mer avgörande för företagens överlevnad. Med rätt verktyg kan du ge medarbetarna motivation och förutsättningar att ta din tjänst till nästa nivå.

CRMConnect

CRM Connect

CRM Connect kopplar ihop era befintliga IT-system med vår växel. Integrationen ger er viktig information om den inringande kunden redan innan ni har svarat.
Svarsservice

Svarsservice

Om det är många som ringer, telefonisten är sjuk eller företaget är på utbildning är det bra att ha en personlig svarsservice som hjälper till. Vår svarsservice svarar i ert namn, enligt ert manus och enligt de instruktioner ni anger.
Call Recording

Call Recording

Call Recording är en användarvänlig tjänst samtalsinspelning som fungerar både på fasta och mobila nummer. De inspelade samtalen hamnar i en intuitiv och säker portal där samtalen lagras för enkel hantering.
Virtual Phone Q

Virtual Phone Q

Virtual Phone Q ger era kunder valmöjligheten att låta en bot hålla deras plats i telefonkön och istället bli tillbakaringda på en förutbestämd tid.
Web Callback

Web Callback

Web Callback hjälper befintliga och nya kunder att få kontakt med er på ett bekvämt sätt. De slipper vänta i eventuella telefonköer då de istället kan begära att bli uppringda via ett enkelt formulär på er hemsida.
Play video

Kom i kontakt med oss

Våra kompetenta säljare hör gärna av sig till dig och hjälper till med just dina utmaningar, eller så kan du ringa till 010-410 51 30 för att prata med en rådgivare direkt.

Klicka här för att komma till support istället.