MyDstny

Allt i ett och samma gränssnitt
Webphone
Integration av digitala kanaler
Chatbot

Helt webbaserat
Systemet är helt webbaserat och flexibelt – det spelar ingen roll var ni sitter geografiskt eller vilken plattform, operativsystem eller telefonoperatör ni har. Öka och minska antalet handläggare efter behov och betala bara för det ni faktiskt använder. Koppla på funktioner allt eftersom ni växer in i lösningen och allokera om resurserna utifrån era behov.
Testa utan bindningstid
Varför MyDstny?
Smidig hybrid-lösning
Effektiv kundinteraktion
Dygnet runt-support

Webphone

Omnichannel
Med tillägget Omnichannel kan du kan integrera dina digitala kanaler, som Instagram och Facebook, rätt in i MyDstny, vilket gör att inkommande chattar från dina kunder hamnar här i ett och samma flöde. Det förenklar ärendehanteringen, sparar tid och minskar administration för ditt supportteam, och ni ser samtidigt till att ni aldrig missar något meddelande. Har ni dessutom ont om tid kan ni aktivera vår Chatbot som svarar i ert ställe.
Vanliga frågor om MyDstny
Omnichannel kommer från det latinska ordet ”omni”, som betyder alla. Det innebär att du har alla dina kanaler integrerade i ett och samma gränssnitt. Alla kanaler är uppkopplade, fungerar på ett konsekvent sätt och hela kundsupportteamet har tillgång till samma kundinformation i realtid, vilket gör att de kan leverera kontextuell och konsekvent service.
I Dstnys fall innebär Omnichannel att du har aktiverat tillägget i vår plattform MyDstny, som ger dig tillgång till Digitala kanaler och Chatbot.
Fill out the form to secure your place at Dstny Partner Event 2025
Det här är inte ett vanligt event – det är din chans att uppleva framtidens lösningar först av alla.
Med begränsade platser och exklusivt innehåll för våra viktigaste partners – fyll i formuläret nedan och gör dig redo för två oförglömliga dagar fyllda med insikter, innovation och inspiration.