Omnichannel


Digitala kanaler

Chatbot
Gå med i väntelistan!

Helt webbaserat
Systemet är helt webbaserat och flexibelt – det spelar ingen roll var ni sitter geografiskt eller vilken plattform, operativsystem eller telefonoperatör ni har. Öka och minska antalet handläggare efter behov och betala bara för det ni faktiskt använder. Koppla på funktioner allt eftersom ni växer in i lösningen och allokera om resurserna utifrån era behov.
Vanliga frågor om Omnichannel
Omnichannel kommer från det latinska ordet ”omni”, som betyder alla. Det innebär att du har alla dina kanaler integrerade i ett och samma gränssnitt. Alla kanaler är uppkopplade, fungerar på ett konsekvent sätt och hela kundsupportteamet har tillgång till samma kundinformation i realtid, vilket gör att de kan leverera kontextuell och konsekvent service.
I Dstnys fall innebär Omnichannel en tilläggstänst i vår plattform MyDstny, som ger dig tillgång till Digitala kanaler, vilket gör plattformen till en omnikanalslösning.