Dstny|2025-09-16AI-assistent i möten – från transkribering till beslutslogg i CRMMöten är ofta fulla av värdefull information: kundkrav, beslut, deadlines och nästa steg. Men alltför ofta försvinner...2 min
Dstny|2025-09-16BYOD för företag – så bygger du policy och kostnadskontrollBring Your Own Device, eller BYOD, blir allt vanligare när medarbetare vill använda sina egna mobiler och datorer i...2 min
Dstny|2025-09-16Voice SLA i praktiken – jitter, paketförlust och hur du säkrar...När telefoni flyttas till molnet blir samtalskvaliteten en central fråga. Även små störningar kan påverka...2 min
Dstny|2025-09-16Copilot för sälj – realtidscoaching som höjer hit rateTraditionell säljutbildning bygger ofta på inspelade samtal och feedback i efterhand. Problemet är att mycket av värdet...2 min
Dstny|2025-09-16Multi-SIM för företag – när det lönar sig och när det inte gör detMånga företag har medarbetare som arbetar i flera olika miljöer: på kontoret, i fält, på resande fot. I de...2 min
Dstny|2025-09-16Direct Routing med Teams – tekniska val som påverkar kvalitetenMicrosoft Teams är idag en självklar plattform för samarbete. Många företag vill dessutom använda Teams som...2 min
Dstny|2025-09-16AI Voice Agent – mätetal som visar om tekniken fungerarAI Voice Agents blir allt vanligare i kundservice och säljorganisationer. De kan svara på frågor, guida kunder och...2 min
Dstny|2025-09-16eSIM för företag – 5 krav du måste ställa på din leverantöreSIM ersätter det traditionella SIM-kortet och gör det möjligt att aktivera och hantera abonnemang helt digitalt. För...2 min
Dstny|2025-09-16SIP trunk vs molnbaserad växel – när väljer du vad?När företag moderniserar sin telefoni möter de ofta två alternativ: SIP trunk och molnbaserad växel. Båda bygger på...2 min
Dstny|2025-09-09Voice Agent vs. Chatbot: Vad är skillnaden och varför rösten vinner...I dagens kundupplevelselandskap är AI-drivna kommunikationslösningar inte längre en nyhet – de är en förväntan. De...3 min