Blogg

Gamification i praktiken

Gamification i praktiken

Uppmuntra medarbetare till önskvärda beteenden med hjälp av Gamification Man sätter upp lämpliga nyckeltal eller to do’s för medarbetaren med hänsyn till arbetsområde som går att mäta. Här kommer några exempel: Antal lösta ärenden Kundnöjdhet Svarstider Lösningstider Uppnådda försäljningsmål Slutförda projekt Ju bättre dessa nyckeltal eller uppgifter klaras av desto mer poäng får medarbetaren. Utvärdering … Läs mer

5 enkla saker som hjälper er att öka kundupplevelsen

5 enkla saker som hjälper er att öka kundupplevelsen

Vi alla vet att affärer bygger på relationer – därför är det viktigt att lägga ett extra fokus på kundupplevelsen. Här kommer fem enkla tips på hur telefonin kan användas som verktyg för att ge bättre och personligare kundbemötande: Ha alltid en professionell hälsningsfras när någon ringer på ert huvudnummer Det behöver inte innebära att … Läs mer

Dstny först ut med nya smarta MiTeam

Dstny först ut med nya smarta MiTeam

1 juni kommer Dstny att påbörja en uppgradering som innebär flera nya funktioner och en bättre upplevelse i softphonegränssnittet och i användarnas smartphone-applikationer. Dstny blir därmed först ut på den svenska marknaden att erbjuda samtliga kunder tjänsten MiTeam i Mitels plattform. Dstny MiTeam lanseras nu i en enkel version baserat på det kompletta verktyget. Utvalda … Läs mer

Tredje generationens telefoni – vad innebär det?

Tredje generationens telefoni – vad innebär det?

Vi hjälper er att reda ut begreppet genom att ge er en kortfattad inblick i växeltelefonins tre generationer. Generation 1 – Fasta växlar Fungerade egentligen ganska bra, det var stabila system som sällan hade driftstörningar och alla basfunktioner rent tekniskt fanns. Problemen kom då företag började ställa krav på mobilitet och flexibilitet. En annan stor … Läs mer

​Telefonin kan bli en av dina bästa konkurrensfördelar

​Telefonin kan bli en av dina bästa konkurrensfördelar

I jakten på att hitta nya konkurrensfördelar är det många som glömmer bort telefonin. Men en sådan grundfunktion kan faktiskt vara det som ger ett verkligt försprång mot konkurrenterna. Det är många som letar efter nya tjänster och nischade spetsfunktioner men som kanske först borde prova att ringa in till sitt eget företag. Genom att … Läs mer

Dstny låter Roam like at home ingå i sina mobilabonnemang

Dstny låter Roam like at home ingå i sina mobilabonnemang

Ring och surfa inom EU/EES för samma kostnad som hemma i Sverige. Roam like at home i praktiken Du som har ett fastpris abonnemang från Dstny kan nyttja din pott med samtalsminuter, sms och data som ingår i abonnemanget när du reser inom EU/EES. För rörliga abonnemangsformer gäller de nationella priserna enligt respektive prislista (såhär … Läs mer