
Om Salesforce
Salesforce ett CRM-system som erbjuder plattformslösningar för att hjälpa företag att hålla kontakten med sina kunder. De har molnbaserade applikationer för service, ärendehantering, försäljning, uppföljning och marknad.
Viktig information om dina kunder
Genom att integrera CRM-systemet salesforce med våra kringtjänster får ditt team viktig information om kunden, redan innan kontakten är etablerad. Era agenter och säljare ser variabler som namn, företag, avdelning och liknande redan innan samtalet är besvarat. Dessutom kan kontaktkortet sedan öppnas upp för att få mer detaljerad information.
Låt varenda kund känna att de är er viktigaste kund
Genom att integrera kringtjänster till din företagsväxel med Salesforce får du en unik möjlighet att göra intryck på dina kunder. Eftersom dina medarbetare får viktig information om kunden kan ni ge denne både snabbare och proffsigare hantering samtidigt som ni enklare kan förstå kundens behov och lösa deras problem. Och när kunden inte behöver förklara sin historik kommer denne känna sig som en prioriterad kund, något som i sin tur stärker relationen med just ditt företag.
Stöd på vägen
Våra supporttekniker tillhandahåller den information som ska skickas till Salesforce för att starta integrationen.
Här får ni en utförlig guide över framtagandet av den API-information som krävs för uppsättning underlättar ert arbete.
Hur integrerar Dstny med Salesforce?
De tjänster som vi på Dstny har integrerat med Salesforce hämtar information om era kunder eller kontakter via API. Fälten som hämtas via APIt måste ha en relation med kontakten som matchningen skapas på. När tjänsten får en matchning hämtar APIt värden på organisationen som kontakten tillhör och kontaktens uppgifter. APIt kan även visa värden som kundens senaste order och liknande.